• Call: +358 9 856 23 900
  • Fax: +358 9 856 23 999
  • Mail: info@movika.fi
img img img img

Palautepalvelu - PALPA

Kuluttajan sisältö osaksi median sisältöä.
  • img

PALPA käytännössä

  • Helppokäyttöinen:
    sekä ylläpitää että asiakkaallesi.
  • kustannustehokas:
    ei ylimääräisiä kuluja medialle.

Palvelun kautta asiakkaan, kuluttajat voivat tuottaa omaa sisältöä, antaa palautetta ja osallistua omilla mielipiteillään sisällöntuotantoon. Toisaalta sama palvelu antaa aidosti monikanavaisen palautekanavan jonka kautta voit kerätä asiakkaisen mielipiteet asiasta kuin asiasta.


Haluan lisätietoja palvelusta


Demo:

  • soita: 09-886689904
  • tekstaa: PALPA MDEMO mielipiteesi sivustosta ja lähetä viesti numeroon 173322

PALPA palveluna

Palautepalvelu toteutuksien skaala on huomattavan suuri. Palautetta voidaan kerätä itse soittotapahtumasta, sekä soittajan puhelun aikana tekemien valintojen pohjalta. Soittotapahtumasta saatavien tietojen keräämisessä voidaan hyödyntää tehokkaasti muita tekniikoita. Puhelun aikana kerättävää dataa voidaan taas hyödyntää tehokkaasti joko puhelun aikana, esim. peleissä ja kilpailuissa, tai jälkikäteen kuten erilaisissa tilaajapalvelu tekniikoissa. Tehokkaana lisänä toimii reaaliaikainen liittymän identifiointi, jonka avulla liittymän tiedot voidaan tarkistaa puhelutapahtuman aikana.

Palautepalvelu PALPA on tuote jonka avaulla niin mediatalot kuin sisällöntuottajatkin voivat vastaanottaa palautetta omilta asiakkailtaan sekä soittamalla että tekstiviesteinä. Tulleet palautteet voi tarvittaessa muokata tai moderoida hallintakäyttöliittymän avulla. Palauteaineisto on noudettavissa myös teksti- ja äänitiedostoina käyttäjän omalle koneelle. Muokattuna tai muokkaamattomana. Aineistoa noudettaessa aineistosta on saatavissa myös tiedot siitä kuka aineiston on jättänyt, milloin se on jätetty ja millä välineellä jättö on tapahtunut. PALPA voidaan ottaa käyttöön sekä tavalliseen, maksuttomaan puhelinumeroon että maksulliseen palvelunumeroon.

PALPA PRO

Pro-versioon voidaan lisätä esimerkiksi monipuolisemmat äänestys- ja laskentaominaisuudet sekä reaaliaikainen raportointi asiakkaan sähköisiin palveluihin sekä sähköpostilla välitettävä väliaika seuranta.

PALPAN käyttökohteita

PALPA soveltuu erinomaisesti esimerkiksi sanomalehtien mielipide-, palaute- ja risut/ruusut palstojen aineiston vastaanottamiseen ja käsittelyyn. Tämän lisäksi PALPA palvelun avulla voi järjestää erilaisia "puolesta / vastaan" kyselyitä sekä pienimuotoisia äänestyksiä.

PALPA Soittamalla

  • img

    1. Kuluttaja soittaa

    Kuluttaja soittaa palveluun kytkettyyn numeroon. Numero voi olla maksullinen tai maksuton.

  • img

    4. Palautteen tallentaminen

    Maecenas sodales libero elit, et sagittis orci. Ut condimentum velit malesuada feugiat volutpat.

 

  • img

    2. Alkutervehdys

    Soittaja kuulee palveluun personoidun alkuäänitteen.
    "Tervetuloa Lehden X risut ja ruusut palveluun "

  • img

    5. Tallenteen toistetaan

    Etiam faucibus bibendum lorem et vehicula. Suspendisse lacinia sem ac nulla tincidunt aliquam sed turpis.

 

  • img

    3. Toimintaohjeet

    Soittaja kuulee personoidut ohjeet palautteen jättämiseksi.
    "Sanele palautteesi äänimerkin jälkeen, paina lopuksi # näppäinitä "

  • img

    6. Tallenteen vahvistaminen

    Suspendisse feugiat vestibulum augue, non egestas odio ornare varius. vitae ultricies euismod vitae.

PALPA Tekstiviestinä

  • img

    1. Kuluttaja lähettää viestin

    Phasellus tortor lectus, tincidunt eu vehicula ut, posuere Nulla facilisi etiam .

 

  • img

    2. Viestin tallentaminen

    Aenean sollicitudin, ligula eu placerat rhoncus, dui felis ornare magna, vel tempor sem nibh eu nulla.

 

  • img

    3. Paluuviestin lähettäminen

    Morbi quis sem magna vitae venenatis felis Nam nec risus dui. Suspendisse potenti Vestibulum vitae magna.

PALPA Sisällönhallinta

  • img

    1. Palautteiden purkaminen

    Kaikki palveluun tuuleet palautteet hallitaan yhdestä käyttöliittymästä.

 

  • img

    9. Palaute sisällöksi

    Kuluttajan tekemä sisältö muuttuu osaksi median omaa julkaisua.

Hanki testitunnukset

Täyttämällä oheiset tiedot, saat itsellesi sähköpostilla tunnukset joiden avulla pääset
heti kokeilemaan CallMedia palvelun hallintapanelia ja sovellusten kaikkia ominaisuuksia.


Testitunnusten tilaus





Movika CallMEDIA

img Movika Oy on johtava riippumaton ilmoitus- ja sisältöpalveluiden tarjoaja Suomessa. Tuotamme medialle puhelu-, tekstiviesti- ja nettitekniikalla käytettäviä lisä-arvopalveluita sekä interaktiivisia viestinnän palveluita ja tekniikkaa asiakaslähtöisesti.

Movika uutiset

  • img
    seuraajokaiselle.fi uudistui
    Suomalaisten medioiden yhteinen deittipalvelu uudistui syksyllä 2012.
  • img
    Mainostaja.com uudistuu
    Keväällä 2013, sivusto saa uuden ulkoasun ja moottorin.

Muut palvelut

img img img img