• Call: +358 9 856 23 900
  • Fax: +358 9 856 23 999
  • Mail: info@movika.fi
img img img img

asiakasystävällinen WEB2CALL

Web2call palvelu parantaa sivustosi asiakastyytyväisyyttä.
  • img
  • img

WEB2CALL käytännössä

  • Kuluttajaystävällinen:
    asiakkaasi tavoittaa asiakaspalvelusi vaivatta, ilman puhelimessa tapahtuvaa jonotusta.
  • Tehokas ja nopea:
    Toimii puhelimen mallista ja liittymästä riippumattomasti - voidaan liittää myös vaihteiden alaliittymiin.
Haluan lisätietoja palvelusta


Kokeile demopalvelua:

Syötä puhelinnumerosi alla olevaan kenttään, ja klikkaa tilaa:
Saat hetken kuluttua puhelun.

Hinta: maksuton.


uudenlaista asiakaspalvelua - WEB2CALL

Web2Call on Movikan kehittämä socket yhteyttä hyödyntävä tekniikka jonka avulla erilaisista käyttöliittymistä ja sähköisistä herätteistä voidaan ohjata IVR -palvelimen toimintoja. Web2Call sovellus joko käynnistää uuden tai uusia puhelutapahtumia ja ohjaa niiden puhekäyttöliittymää / puhelun kulkua tai vaihtoehtoisesti liittyy jäseneksi olemassa olevaan puhelutapahtumaan. Tekniikan käyttökohteita ovat mm. erilaiset soittorekistereihin perustuvat käyttöliittymät ja käyttöliittymät joissa käyttäjän pitää käsitellä puhelun aikana suuria tietomääriä samanaikaisesti sekä puhe- että sovelluskäyttöliittymässä.

Lopullinen web2call totetus räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Parhaimmillaan tuote on sivustoissa, joihin käyttäjän on pitänyt ennalta rekisteröityä tai käyttäjän henkilötiedot voidaan muilla keinoilla varmentaa.

WEB2CALL PRO

Pro-versiossa palveluun voidaan lisätä esimerkiksi automaattinen jonotustoiminto, jolloin sovellus odottaa asiakkaan puolesta halutun henkilön vapautumista.

WEB2CALL käyttökohteita

Asiakkaasi voi jättää ns. aktiivisen soittopyynnön asiakaspalveluun, neuvontaa jne. palvelu yhditää asiakkaasi haluttuun kohteeseen ilman jonottamista.

WEB2CALL Soittamalla

  • 1. Asiakas antaa puhelinnumeronsa

    Yrityksenne verkkosivuille kytketään lomake joka välittää tiedot CAllMEDIA palvelimelle.


     
    img

 

  • 2. Puhelu asiakaspalveluun

    Puhelu yhdistetään aina ensin asiakaspalveluun, vastauksen jälkeen tapahtuu yhdistäminen loppuasiakkaalle.
    "Asiakaspalvelupuhelu, paina 5... "

    img

 

  • 3. Asiakas vastaa puheluun

    Puhelu yhdistetään asikkaan ja asiakaspalvelun välille.
    "Asiakaspalvelun ja käyttäjän välinen keskustelu"
     

    img

WEB2CALL Sisällönhallinta

  • img

    1. WEB2CALL sisällönhallinta

    palvelun asetukset on (rajallisesti) muokattavissa CallMEDIA hallintaporttaalin kautta. Osa asetuksista on räätälöity verkkosivujen rajapinnassa.

 

  • img

    9. Raportointi ja seuranta

    Puheluiden- ja käytön raportointi.

Hanki testitunnukset

Täyttämällä oheiset tiedot, saat itsellesi sähköpostilla tunnukset joiden avulla pääset
heti kokeilemaan CallMedia palvelun hallintapanelia ja sovellusten kaikkia ominaisuuksia.


Testitunnusten tilaus





Movika CallMEDIA

img Movika Oy on johtava riippumaton ilmoitus- ja sisältöpalveluiden tarjoaja Suomessa. Tuotamme medialle puhelu-, tekstiviesti- ja nettitekniikalla käytettäviä lisä-arvopalveluita sekä interaktiivisia viestinnän palveluita ja tekniikkaa asiakaslähtöisesti.

Movika uutiset

  • img
    seuraajokaiselle.fi uudistui
    Suomalaisten medioiden yhteinen deittipalvelu uudistui syksyllä 2012.
  • img
    Mainostaja.com uudistuu
    Keväällä 2013, sivusto saa uuden ulkoasun ja moottorin.

Muut palvelut

img img img img